Veelgestelde vragen

Algemene informatie
  • Topic Travel Vakantiehuizen is een zelfstandige reisorganisatie, opgericht in 1990 en gevestigd in Den Haag. Topic Travel is uitgegroeid tot dé Nederlandse specialist op het gebied van de verhuur van de betere vakantiehuizen. Topic Travel werkt zonder tussenkomst van reisbureaus en verhuurt de vakantiehuizen rechtstreeks aan haar gasten. Dat betekent een korte lijn tussen producent en consument en een soepele, directe communicatie tussen u en Topic Travel, op het moment dat het ú uitkomt. Een enthousiast team van 45 vakmensen staat voor u klaar om uw vragen te beantwoorden en uw boekingen te behandelen. Bij ons bent u ieder jaar opnieuw verzekerd van een geslaagde vakantie. Zorgeloos genieten, dat is The Topic State of Mind.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Wat zijn de gegevens van Topic Travel?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Kantooradres:
    Bezuidenhoutseweg 27
    Den Haag

    Postadres:
    Postbus 82394
    NL-2508 EJ Den Haag

    Telefoon: 070-416 8 416
    Fax: 070-416 8 400
    info@topictravel.nl (voor algemene informatie)
    reserveringen@topictravel.nl (voor vragen m.b.t. reserveringen)
    clientenservice@topictravel.nl (bij evt. problemen m.b.t. uw accommodatie)

     

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Welke garanties biedt Topic Travel u?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    De meer dan 2600 vakantiewoningen in Frankrijk, Spanje, Italië, Portugal, Tsjechië en Kroatië werden stuk voor stuk persoonlijk geselecteerd en worden jaarlijks bezocht. En altijd met als uitgangspunt: "Zouden wij hier zelf vakantie willen houden?". Op deze website worden de huizen uitvoerig en gedetailleerd beschreven. Wat u bij Topic Travel leest en ziet, treft u ook daadwerkelijk aan.

    Topic Travel is aangesloten bij het ANVR, de branche-organisatie die strenge normen hanteert voor het lidmaatschap en de kwaliteit van de reizen. Daarnaast is Topic Travel aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR) en het Calamiteitenfonds Reizen. Dit biedt u, naast financiële garantie, de zekerheid dat u uw vakantiehuis boekt bij een betrouwbare en professionele reisorganisatie.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Heeft Topic Travel nog openstaande vacatures?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Topic Travel groeit. Klik hier voor het bekijken van eventuele openstaande vacatures.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Hoe kan ik me aanmelden voor de Topic Travel Nieuwsbrief?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Via de nieuwsbrief houden wij u graag op de hoogte van praktische vakantietips, leuke wetenswaardigheden over vakantiebestemmingen en natuurlijk de laatste aanbiedingen. U klikt hier voor het aanmelden voor de Topic Travel Nieuwsbrief. Na het invullen van uw gegevens ontvangt u op het door u opgegeven e-mailadres een bericht met daarin een link. De aanmelding voor de nieuwsbrief is compleet als u op deze link heeft geklikt. Zo wordt voorkomen dat iemand anders u zonder uw toestemming aanmeldt.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Wanneer zijn de schoolvakanties in Nederland?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Kerstvakantie 2014

    Voor alle regio's (basis + voortgezet) 20-12-14 t/m 04-01-15 Week 52 + 1

    Voorjaarsvakantie 2015

    Noord Nederland basis + voortgezet 21-02-15 t/m 01-03-15 Week 9
    Midden Nederland basis + voortgezet 21-02-15 t/m 01-03-15 Week 9
    Zuid Nederland basis + voortgezet 14-02-15 t/m 22-02-15 Week 8

    Meivakantie 2015

    Voor alle regio's (basis + voortgezet) 02-05-15 t/m 10-05-15 Week 19

    Zomervakantie 2015

    Noord Nederland basis + voortgezet 04-07-15 t/m 16-08-15 Week 28 t/m 33
    Midden Nederland basis + voortgezet 11-07-15 t/m 23-08-15 Week 29 t/m 34
    Zuid Nederland basis + voortgezet 18-07-15 t/m 30-08-15 Week 30 t/m 35

    Herfstvakantie 2015

    Noord Nederland basis + voortgezet 17-10-15 t/m 25-10-15 Week 43
    Midden Nederland basis + voortgezet 17-10-15 t/m 25-10-15 Week 43
    Zuid Nederland basis + voortgezet 24-10-15 t/m 01-11-15 Week 44

    Kerstvakantie 2015

    Voor alle regio's (basis + voortgezet) 19-12-15 t/m 03-01-16 Week 52 + 1

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Wanneer zijn de schoolvakanties in België?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Herfstvakantie 2014 27-10-14 t/m 02-11-14

    Kerstvakantie 2014 22-12-14 t/m 04-01-15

    Krokusvakantie 2015 16-02-15 t/m 22-02-15

    Paasvakantie 2015 06-04-15 t/m 19-04-15

    Zomervakantie 2015 01-07-15 t/m 31-08-15

    Herfstvakantie 2015 02-11-15 t/m 08-11-15

    Kerstvakantie 2015 21-12-15 t/m 03-01-16

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Hoe kan ik een wijziging in mijn persoonsgegevens doorgeven?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    U kunt alle wijzigingen in uw persoonsgegevens zowel telefonisch (070-416 8 416), per e-mail, als middels het contactformulier aan ons doorgeven. U kunt uw wijzigingen ook doorgeven via uw My Topic account. Hiervoor gaat u, nadat u bent ingelogd, naar het tabblad 'Mijn gegevens' en klikt u op 'Wijzig mijn gegevens'. 

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
Boeking
  • Hoe kan ik een boeking maken?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Dit kan door op het vakantie huis te klikken en vervolgens te kiezen voor "direct boeken". Daarna doorloopt u eenvoudig enkele boekingsstappen.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Hoe kan ik zien of een woning nog beschikbaar is?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Bij de productinformatie van de door u gekozen accommodatie kunt u een datum en periode selecteren. In de kalender die verschijnt worden de beschikbare data groen. Is de woning niet meer beschikbaar, dan zijn de data wit gekleurd en niet selecteerbaar.

    In sommige gevallen is de beschikbaarheid van de woning op aanvraag. Het groene blokje is dan voorzien van een witte stip. Mocht dit het geval zijn, dan gaan wij de beschikbaarheid direct voor u na. Doorgaans kunnen wij u binnen één werkdag uitsluitsel bieden. Is de woning beschikbaar dan wordt deze gelijk voor u geboekt.

    Zoekt u een woning voor een specifieke periode, dan kunt u uw zoekopdracht ook verfijnen door een aankomstdatum te selecteren. Het zoekresultaat toont dan alleen de accommodaties die in de geselecteerde periode beschikbaar zijn. 

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Hoe vind ik een vakantiewoning?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord
    1. Via de homepage kunt u op meerdere manieren op zoek naar vakantiewoningen:
      1. De landkaart: U kiest een land op de kaart of u klikt de link 'Alle huizen en parken' aan voor alle vakantiewoningen in Europa. In het volgende scherm kunt u desgewenst een gebied in dat land kiezen en uw selectie nog verder verfijnen. Zie ook B.
      2. Vakantie-ideeën: Op de homepage staan een aantal thema's gepresenteerd. Wilt u alle vakantie-ideeën bekijken, dan klikt u op het 'Toon alle vakantie-ideeën'. Een snelle manier om een vakantiewoning te vinden die bij u past! Zo kunt u kiezen voor 'romantische huizen', 'huizen die dichtbij zee liggen', 'huizen voor grote gezelschappen', 'vijfsterren huizen' etc. Binnen ieder thema kunt u de selectie weer verder verfijnen. Zie ook B.
      3. Toeristische informatie: Via het tabblad 'toeristische informatie' kunt u meer lezen over de bestemmingen in ons programma. Bij elke land- of gebiedsbeschrijving kunt u gelijk doorklikken naar een overzicht met de vakantiewoningen in de betreffende landen en gebieden.
    2. Uw zoekresultaat bekijken en verfijnen:
      1. Verfijn uw zoekopdracht: U kunt uw selectie verder verfijnen door in de linker kolom de aankomstdatum en het aantal weken te kiezen. Verder kunt u aangeven over welke faciliteiten u graag wenst te beschikken (bijv. een zwembad). In het zoekresultaat ziet u alle woningen die voldoen aan de door u aangegeven selectiecriteria.
        U kunt per gekozen filter zelf de onderlinge weging bepalen door aan te geven of het filter noodzakelijk, belangrijk of wenselijk is. Op basis van deze specifieke wensen wordt het resultaat vervolgens voor u gesorteerd. Oftewel: Best Match! Uw ideale vakantiehuis…snel gevonden!
      2. Huizen zoeken in kaartweergave: Rechtsboven in het zoekresultaat kunt u kiezen voor 'kaartweergave'. U ziet dan uw selectie aangegeven op de kaart. Elke oranje bol vertegenwoordigt een aantal huizen, aangegeven middels een cijfer. Klikt u een oranje bol aan, dan krijgt u rechts meer info over de woningen. Door op 'vorige' en 'volgende' te klikken kunt u door de huizen bladeren. Door twee keer te klikken zoomt u in op de kaart. U kunt de kaart ook verschuiven met uw muis. Meer navigatiemogelijkheden vindt u linksboven in de kaart. Door op de foto van een woning of door op 'meer informatie' te klikken, krijgt u uitgebreide informatie over deze woning te zien.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Hoe vind ik de woning die het beste bij mij past?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    In de linker kolom kunt u uw selectie verder verfijnen door de aankomstdatum en het aantal weken te kiezen. Verder kunt u aangeven over welke faciliteiten u graag wenst te beschikken (bijv. een zwembad). In het zoekresultaat ziet u alle woningen die voldoen aan de door u aangegeven selectiecriteria.

    U kunt per gekozen filter zelf de onderlinge weging bepalen door aan te geven of het filter noodzakelijk, belangrijk of wenselijk is. Als u aangeeft dat een faciliteit voor u noodzakelijk is, dan vallen alle huizen zonder die faciliteit af. Geeft u echter aan dat een faciliteit voor u belangrijk is, dan valt geen enkel huis af, maar worden wel de huizen met die faciliteit hoger geplaatst. Hoe hoger op de lijst, hoe beter het huis aansluit bij uw wensen! Hiermee is niet gezegd dat iedere maatwens vervuld wordt, maar wel dat de mix van uw maatwensen optimaal gehonoreerd wordt. Oftewel: Best Match! Uw ideale vakantiehuis…snel gevonden!

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Waar vind ik de huurvoorwaarden?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    U klikt onderaan de website op 'Algemene voorwaarden' en kiest vervolgens de bestemming waarvan u de voorwaarden wilt lezen. Daarnaast kunt u hier de ANVR Reisvoorwaarden raadplegen.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Kan ik een optie plaatsen?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Het is mogelijk om een optie te plaatsen, dit kan uitsluitend telefonisch. De woning blijft één dag voor u in optie staan.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Waar vind ik huizen met een aanbieding? En wat zijn de voorwaarden?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    U klikt in de donkerblauwe balk bovenaan de website op Aanbiedingen. Alle woningen in het zoekresultaat dat verschijnt, beschikken over een aanbieding in de geselecteerde periode. U kunt deze periode in de linkerkolom wijzigen.

    Voorwaarden:
    Indien in een bepaalde periode meerdere aanbiedingen van toepassing zijn, kunt u slechts van één aanbieding gebruik maken. Combinaties van verschillende aanbiedingen zijn niet mogelijk, tenzij dit anders is aangegeven. Bij een verblijf dat zich uitstrekt over verschillende prijsperiodes wordt de korting over de goedkoopste periode gerekend. De kortingen gelden alleen voor de huursom van de accommodatie; eventuele bijkomende kosten dienen over het gehele verblijf betaald te worden.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • We gaan samen met een andere familie op vakantie. Hoe vind ik een geschikte vakantiewoning?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    U kiest op de homepage in het kaartje het land van uw voorkeur. In de linkerkolom kiest u voor de optie 'woningen bij elkaar'. U krijgt nu een zoekresultaat met woningen die op hetzelfde terrein liggen of appartementen die in hetzelfde complex liggen en dus bij uitstek geschikt zijn als u samen op vakantie wilt gaan, maar wel over privacy wilt beschikken.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Kunnen we ook reserveren met een groep jongeren?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Meestal is dit geen enkel probleem. Echter, het komt voor dat huiseigenaren minder goede ervaringen hebben gehad met groepen jongeren die in hun vakantiehuis verbleven. Soms stelt een verhuurder zijn huis dan niet meer beschikbaar als het reisgezelschap alleen uit jongeren bestaat. Ook kan het voorkomen dat de huiseigenaar in deze situatie een hogere borg vraagt.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Wat is de procedure als ik een boeking gemaakt heb?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Als u via internet of telefonisch een boeking heeft gemaakt, dan wordt er meteen een bevestiging naar uw e-mailadres gestuurd. Binnen enkele dagen ontvangt u ook de factuur per e-mail. Op de factuur leest u meer over de betalingstermijnen. Ca. 2 weken voor vertrek ontvangt u van ons het uitvoerige reisbescheidenpakket met o.a. de routebeschrijving, wegenkaarten en een informatieboekje met talloze wetenswaardigheden.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Wanneer ontvang ik mijn factuur?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Binnen enkele dagen na het maken van de boeking ontvangt u deze per e-mail.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Hoe geef ik later een wijziging door?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Het doorgeven van wijzigingen m.b.t. de periode, duur van uw verblijf of het type accommodatie kan alleen telefonisch (070 - 416 8 416). Niet alle wijzigingen zijn achteraf mogelijk en bovendien zijn aan dit soort wijzigingen vaak kosten verbonden. Onze medewerkers kunnen uw vragen op dit gebied direct beantwoorden.

    Het doorgeven van informatie m.b.t. tot uw boeking, zoals het doorgeven van uw medereizigers of uw aankomsttijd kan via My Topic. Ook het wijzigen van de gekozen optionele voorzieningen, zoals het gebruik van bedlinnen of een babybedje of het afsluiten van een reisverzekering, kan via My Topic.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Kan ik op een andere dag aankomen?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Het aankomen op een andere dag dan de gebruikelijke aankomstdag moet altijd aangevraagd worden in het buitenland. Het is dan ook van belang dat u deze wens bij boeking aan ons kenbaar maakt.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Zijn er nog bijkomende kosten?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Alle bijkomende kosten staan bij het betreffende product onder 'Wat is inbegrepen' vermeld. Sommige bijkomende kosten zijn afhankelijk van eventuele faciliteiten waar u gebruik van wenst te maken, bijvoorbeeld het door de eigenaar laten plaatsen van een kinderbedje. U kunt tijdens boeking aangeven of u hier gebruik van wenst te maken. De bijkomende kosten staan ook vermeld op uw boekingsbevestiging en in uw reisbescheiden.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Betaal ik toeristenbelasting?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Of en hoeveel toeristenbelasting u dient te betalen wordt in Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal, Tsjechië en Kroatië bepaald door de plaatselijke overheid. Voor een indicatie m.b.t. de tarieven verwijzen wij u naar de pagina Algemene voorwaarden. Hier kiest u voor de 'Algemene informatie & aanvullende voorwaarden' van het betreffende land. Heel soms wordt in een zeer laat stadium besloten een bepaalde belasting te verhogen of in te voeren. Noch de verhuurder, noch wij kunnen hierop enige invloed uitoefenen.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Kan ik mijn boeking nog annuleren?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Aan het annuleren van een boeking zijn altijd annuleringskosten verbonden (conform de ANVR-Reisvoorwaarden). Het annuleren van een boeking kan alleen telefonisch gebeuren. Onze medewerkers kunnen u direct laten weten welke voorwaarden in uw situatie van toepassing zijn.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Kunnen we ook een auto huren bij Topic Travel?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Nee, dit is niet mogelijk. Wel vindt u op de pagina 'Vervoer en hotels onderweg' dit soort diensten van derden.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Kunnen we bij Topic Travel ook een vlucht boeken?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Nee, dit is niet mogelijk. Wel vindt u op de pagina 'Vervoer en hotels onderweg' dit soort diensten van derden.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Kunnen we bij Topic Travel ook hotels voor onderweg boeken?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Nee, dit is niet mogelijk. Wel vindt u op de pagina 'Vervoer en hotels onderweg' dit soort diensten van derden.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Kunnen we bij Topic Travel ook trein- of ferrytickets reserveren?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Nee, dit is niet mogelijk. Wel vindt u op de pagina 'Vervoer en hotels onderweg' dit soort diensten van derden.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Waar vind ik toeristische informatie over het land of gebied waar ik naar toe wil gaan?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Voor meer informatie over een land en/of gebied van uw keuze verwijzen wij u naar toeristische informatie. In veel gevallen krijgt u (indien voorradig) bij uw Reisbescheiden ook folders toegestuurd over uw bestemming.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
Voorboeking
  • Wat is een voorboeking?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Een voorboeking betreft een voorreservering (onder voorbehoud van prijs- en programmawijzigingen) voor het volgende seizoen. Mocht u aan het begin van het nieuwe seizoen (medio december) toch nog willen wijzigen of zelfs annuleren, dan kan dat kosteloos. Maar tot dat moment staat de woning voor die bepaalde periode alleen voor u gereserveerd.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Wat is het voordeel van een voorboeking?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Er zitten meerdere voordelen verbonden aan het maken van een voorboeking:

    1. Door het maken van een voorboeking wordt een woning langere tijd voor u in optie gezet.
    2. Uw voorboeking is geheel vrijblijvend. De betreffende woning voor u in optie gehouden. Mocht u aan de start van het nieuwe seizoen (medio december) toch van de boeking af willen zien, dan kan dat kosteloos.
    3. Mocht de door u gekozen woning geen deel meer uitmaken van het nieuwe programma, dan wordt u daar tijdig van op de hoogte gesteld zodat u een andere woning kunt voorreserveren.

    Al met al, veel voordelen zonder verdere verplichtingen!

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Hoe kan ik een voorboeking maken?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord
    • U kunt een voorboeking alleen telefonisch maken via +31 (0)70-416 8 416.
    • U ontvangt per mail een bevestiging van uw voorboeking.
    • Medio december 2015 nemen wij contact met u op om u te informeren over ons nieuwe programma.
      ​U kunt daarna aangeven of u:
      • de voorboeking wilt omzetten in een definitieve boeking of
      • de voorboeking wilt annuleren.
    • Wilt u de voorboeking omzetten in een definitieve boeking? Dan ontvangt u van ons de definitieve boekingsbevestiging.
    • Wilt u de voorboeking annuleren? Dat kan dan geheel kosteloos.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Hoe kan ik een voorboeking maken voor volgend jaar?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Wilt u volgend jaar terug naar dezelfde vakantiewoning of heeft u reeds een andere vakantiewoning op het oog voor de volgende keer, dan kunt u een voorboeking maken. Hoe gaat dit in z'n werk?

    • U kunt telefonisch een voorboeking maken via +31 (0)70 416 8 416.
    • Per mail ontvangt u een bevestiging van uw voorboeking. 
    • Medio december 2015 nemen wij contact met u op om u te informeren over ons nieuwe programma.
      ​U kunt daarna aangeven of u:
      • de voorboeking wilt omzetten in een definitieve boeking of
      • ​de voorboeking wilt annuleren.
    • Wilt u de voorboeking omzetten in een definitieve boeking? Dan ontvangt u van ons de definitieve boekingsbevestiging.
    • Wilt u de voorboeking annuleren? Dat kan dan geheel kosteloos. 

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
Verzekering
  • Waar lees ik meer over de Vakantie Verzekering van de Europeesche?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    U gaat naar verzekeringen voor o.a. meer informatie over de vakantie Verzekering van de Europeesche.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Wanneer kan ik een verzekering afsluiten?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Het afsluiten van de Vakantie Verzekering kan tot één dag voor vertrek. Het afsluiten van een annuleringsverzekering dient u uiterlijk binnen 7 dagen na het maken van de boeking te doen. Sluit u de annuleringsverzekering later af, dan kunnen er door de verzekeraar voorwaarden aan worden verbonden.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    U gaat naar verzekeringen voor meer informatie over de voorwaarden.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Wie is er aansprakelijk voor schade?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Als u bij de Europeesche een annuleringsverzekering afsluit, dan heeft u tevens een dekking voor schade aan vakantieverblijven. Eventuele schade die aan uw vakantiehuis, de inventaris of het zwembad wordt toegebracht is via deze dekking meeverzekerd tot een bedrag van € 2.250.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
Betaling
  • Waar vind ik de reissom en hoe is die opgebouwd?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    De totale reissom komt in beeld tijdens het maken van de boeking (op de site) of wordt u telefonisch gemeld. Daarnaast staat deze vermeld in de factuur en in het betalingsoverzicht in My Topic. De reissom bestaat uit de huursom van de woning, de reserveringskosten, de kosten voor het calamiteitenfonds (verplicht) en eventuele afgesloten verzekeringen.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Wanneer moet de aanbetaling gedaan worden? En het restantbedrag?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Het eerste deel, de aanbetaling, bestaat uit 30% van de huursom, de reserveringskosten (€ 30,- ongeacht het aantal bestemmingen), Calamiteitenfonds Reizen (€ 2,50 per 9 reisgenoten) en de premie voor de eventueel afgesloten annuleringsverzekering. De aanbetaling dient binnen 14 dagen na het tot stand komen van de overeenkomst voldaan te worden. Het restant van de reissom (70% van de huursom en de premie van de eventueel afgesloten Vakantie Verzekering) dienen wij uiterlijk zes weken voor de reisdatum ontvangen te hebben.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Na het maken van uw boeking, krijgt u de factuur per mail toegestuurd. Op uw factuur zult u precies de reissom gespecificeerd zien. Deze reissom kunt u in twee delen voldoen. Boekt u 8 weken voor vertrek, dan betaalt u standaard alles in één keer. U kunt uw betaling op verschillende manieren aan ons voldoen. Zodra de boeking rond is, krijgt u een mail met daarin de factuur en een link naar een beveiligde pagina (in My Topic) voor het in orde maken van de betaling. U kunt dan kiezen om dit te doen via iDeal, Creditcard (Mastercard / Visa / American Express), Bancontact of Mister Cash. Daarnaast kunt u de reissom overmaken middels een bankoverschrijving of overboeking.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Accepteert Topic Travel ook VVV-Cadeaubonnen?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Ja, u kunt uw boeking ook (deels) betalen met één of meerdere VVV Cadeaubonnen. In dat geval vermeldt u tijdens het boeken de waarde en de code van de VVV Cadeaubon in het opmerkingenveld. Zodra u de aanbetaling heeft voldaan, kunt u de complete VVV Cadeaubon (deel A en B) samen met een kopie van uw factuur in een voldoende gefrankeerde enveloppe versturen naar:
    Topic Travel Vakantiehuizen
    T.a.v. VVV Cadeaubon
    Postbus 82394
    2508 EJ Den Haag

    Let op! Maakt u voor de zekerheid een kopie van de VVV Cadeaubon voor uw eigen administratie en in geval van zoekraken bij de post. Na ontvangst en controle van de VVV Cadeaubon, zal het tegoed verrekend worden met het restantbedrag.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Hoe betaal ik in geval van een last-minute boeking?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Boekt u kort van te voren, dan dient u in één keer te betalen. Afhankelijk van het aantal dagen voor vertrek, zal het noodzakelijk zijn om uw betaling te voldoen via iDEAL, creditcard of Bancontact / Mister Cash of een spoedoverboeking te maken. Onze medewerkers zullen u hier telefonisch over adviseren.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Naar welk rekeningnummer kan ik mijn betaling overmaken?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    U kunt uw betaling overmaken naar:
    IBAN: NL72 RABO 0153 5531 54
    BIC: RABONL2U

    Bent u woonachtig in België, dan kunt u gebruik maken van onderstaand rekeningnummer:
    IBAN: BE93 7340 3395 5867
    BIC: KREDBEBB

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Is mijn betaling al binnen?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Als uw betaling niet tijdig bij ons binnenkomt, dan krijgt u automatisch een herinnering van ons toegestuurd.
    Alleen als de volledige betaling bij ons binnen is, kunnen wij u (ca. 2 weken voor vertrek) de reisbescheiden toesturen. In My Topic kunt u bij het betalingsoverzicht zien of uw betaling al bij ons binnen is en of er nog bedragen open staan (hier kan enige vertraging inzitten).
    Uiteraard kunt u ook altijd telefonisch contact (+31 (0)70 416 8 416) met ons opnemen om dit te verifiëren.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
My Topic
  • Hoe kan ik gebruik maken van My Topic?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Iedere klant van Topic Travel beschikt over de benodigde inloggegevens en kan gebruik maken van My Topic. Iedere nieuwe klant krijgt in de mail bij de factuur een activatielink voor My Topic. Na het klikken op deze activatielink wordt u gevraagd een wachtwoord in te stellen.

    Mocht u nog niet eerder geboekt hebben, maar wel een My Topic account willen aanmaken, dan klikt u in de rechterbovenhoek van de website op 'My Topic' en vervolgens op 'Nee, ik ben nieuw: maak account'.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Wat zijn de voordelen van My Topic?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    U heeft inzicht in uw boeking(en) en u kunt realtime de status van uw boeking volgen. Daarnaast kunt u via My Topic uw betaling (middels iDeal of creditcard) in orde maken en wijzigingen doorgeven. Zo kunt u bijvoorbeeld uw persoonsgegevens wijzigen, reisgenoten toevoegen, extra faciliteiten aanvragen en verzekeringen afsluiten.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik toch inloggen?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Ga naar het My Topic-inlogscherm. Hier kunt u aangeven dat u uw wachtwoord vergeten bent. Als u vervolgens uw e-mailadres invoert en op de button 'Herstel wachtwoord' klikt, dan krijgt u van ons een mail met een link waarmee u een nieuw wachtwoord aan kunt maken.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
Specifieke informatie over de vakantiewoning
  • Ik heb een vraag over een vakantiewoning?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Vragen m.b.t. vakantiewoningen kunt u zowel telefonisch (070 - 416 8 416) als per e-mail (reserveringen@topictravel.nl) stellen. U kunt ook het contactformulier invullen onder 'contact'.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Wat betekenen de sterren bij de woning?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Aantal sterren:

    1. Vakantiewoningen met slechts één ster komen bij Topic Travel niet voor.
    2. Vakantiewoning met eenvoudige inrichting, geselecteerd om zijn ligging, karakter of landseigen charme.
    3. Keurig verzorgde vakantiewoningen met een hedendaags comfort en een nette inrichting.
    4. Comfortabele vakantiewoning met een zeer complete inrichting en vele extra's.
    5. Bijzonder comfortabele vakantiewoning met een uiterst plezierige inrichting, voorzien van uitstekende faciliteiten.

    Sommige vakantieparken hanteren een lokaal sterrensysteem dat van het bovenstaande kan afwijken.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Met hoeveel personen mag ik in de woning? Mogen er extra personen mee?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Het aantal personen genoemd in de beschrijving van de vakantiewoning is het maximum toegestane aantal (ongeacht het aantal vermelde slaapplaatsen). Baby's worden hierin meegerekend, tenzij anders aangegeven. U dient ons bij boeking het juiste aantal personen op te geven. Mocht dit aantal later wijzigen, dan dient u dit aan ons door te geven. Dit geldt ook voor eventuele logées. Bewoning door meer personen dan het maximum toegestane aantal is niet geoorloofd, op straffe van onmiddellijke verwijdering uit de gehuurde accommodatie. Het plaatsen van tent of caravan in de tuin is niet toegestaan.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Welke kosten betaal ik nog ter plaatse?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Alle bijkomende kosten, zoals toeristenbelasting, huur van bedlinnen, eindschoonmaak etc. dient u, tenzij anders vermeld, ter plaatse te betalen. Deze kosten vindt u bij elk product door op 'Wat is inbegrepen?' te klikken onder de prijs. Onder 'Wat is inbegrepen' ziet u wat is inbegrepen en welke verplichte en optionele voorzieningen u ter plaatse betaalt. Ook in de boekingsstappen ziet u onder 'kostendetails' welke kosten u ter plaatse dient te betalen.
    Op de reisbescheiden, die u 2 weken voor vertrek ontvangt, staat eveneens aangegeven welke kosten ter plaatse nog betaald dienen te worden.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Kan ik de eindschoonmaak laten doen?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    In de woningbeschrijving staat aangegeven of u de eindschoonmaak zelf dient te verzorgen of dat u dit kunt laten doen. Eveneens staat aangegeven of aan het laten doen van de eindschoonmaak kosten zijn verbonden. Het komt ook voor dat dit laten doen van de eindschoonmaak verplicht is.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Zijn er handdoeken en bedlinnen in de woning aanwezig of te huur?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Bij de woningbeschrijving staat vermeld of bedlinnen is inbegrepen, of dat het mogelijk is om dit te huren. Wordt het niet vermeld of niet door u gehuurd, dan dient u het zelf mee te nemen. Wilt u bedlinnen tussendoor verschonen dan kan dat soms via de eigenaar/verhuurder (tegen betaling) of u kunt het zelf wassen (in de woningbeschrijving staat vermeld of er een wasmachine aanwezig is). Huur van bedlinnen kunt u bij boeking opgeven te worden. Wanneer in de woning dekbedden aanwezig zijn dan wordt dit apart vermeld. In alle andere gevallen zijn er dekens. Handdoeken en keukenlinnen dient u in het algemeen zelf mee te nemen, tenzij anders vermeld in de woningbeschrijving.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Is er een kinderbedje en/of -stoel in de woning aanwezig of te huur?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Bij de woningbeschrijving staat vermeld of er een kinderbedje en/of - stoeltje aanwezig is, permanent of op aanvraag. Wordt dit niet vermeld dan dient u dit zelf mee te nemen. Wanneer het kinderbedje en/of -stoeltje "op aanvraag" beschikbaar is dan kunt u dit bij boeking opgeven. Tenzij anders vermeld zijn hieraan geen kosten verbonden. Vraagt u het nog even bij boeking. Bedlinnen voor het kinderbedje dient u altijd zelf mee te nemen; dit is ter plaatse niet beschikbaar (tenzij anders vermeld).

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Is er een internetverbinding in de woning aanwezig?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Of er in de woning internetverbinding aanwezig is, staat aangegeven in de woningbeschrijving en bij de kenmerken. houdt u er echter rekening mee dat de internetverbindingen in andere landen niet altijd zo goed zijn als u gewend bent.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Hoe is het interieur van mijn vakantiewoning?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    In de woningbeschrijving wordt het interieur van uw vakantiewoning beschreven. Zie voor overige voorwaarden m.b.t. het interieur ook de 'Algemene informatie en aanvullende voorwaarden' van de betreffende bestemming onder Algemene voorwaarden.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Beschikt mijn vakantiehuis over een tuin?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Doorgaans beschikken alle vakantiehuizen over een tuin, privé dan wel gezamenlijk. Meer informatie vindt u terug in de woningbeschrijving en onder het tabblad 'kenmerken'.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Van welke faciliteiten kan ik gebruik maken?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    De faciliteiten die bij de door u gekozen woning voorhanden zijn, vindt u terug in de woningbeschrijving in de tekst en onder 'Wat is inbegrepen?. Zie voor de voorwaarden m.b.t. het gebruik van faciliteiten de Algemene informatie en aanvullende voorwaarden van de betreffende bestemming onder Algemene voorwaarden.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Is er een zwembad aanwezig?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Bij de woningbeschrijving staat aangegeven of er een zwembad (privé of gezamenlijk) bij de woning aanwezig is. Bij de meeste woningen kunt u de exacte openingsperiode van de zwembaden terugvinden onder het tabblad 'kenmerken'. Of u kunt deze navragen bij boeking. In alle gevallen geldt dat de openingsperiode ook afhankelijk is van de weersomstandigheden.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Hoe kan ik bijzonderheden of voorkeuren doorgeven?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Het kan zijn dat u bij het boeken bepaalde preferenties heeft, zoals een voorkeur voor een appartement op de begane grond of met een terras op het zuiden. Topic Travel geeft uw preferenties door aan de accommodatieverschaffer, maar kan op dit punt helaas geen garanties bieden, omdat de beslissing bij de accommodatieverschaffer ligt. Als een speciale voorkeur dermate belangrijk is dat het al dan niet boeken hiervan afhangt, dan spreken we van een essentie. Essenties dienen bij boeking uitdrukkelijk kenbaar gemaakt te worden. Topic Travel moet schriftelijk bevestigen of de essentie wordt geaccepteerd (meestal € 35 per boeking, zie ook de ANVR-Reisvoorwaarden art.4).

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Betaal ik apart voor energie- en waterverbruik?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    De kosten voor gas, elektriciteit en water zijn meestal inbegrepen in de huursom. Is dit niet het geval of zijn deze kosten beperkt inbegrepen, dan worden ze veelal aan de hand van het verbruik(meterstanden) bepaald. Eventuele verwarmingskosten (elektrisch, gas, olie, hout voor de openhaard of anders) en/of airconditioning zijn niet inbegrepen en deze dient u ter plaatse te voldoen, tenzij anders vermeld. Zijn deze kosten volgens de beschrijving wel inbegrepen, dan geldt dit alleen voor de periode 20/4-26/10, tenzij anders vermeld. Houdt u er rekening mee dat bovengenoemde kosten aanzienlijk hoger kunnen zijn dan in Nederland. Zie voor deze informatie ook het onderdeel 'Wat is inbegrepen' bij het betreffende product.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Betaal ik een waarborgsom en wanneer krijg ik die terug?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Bij de meeste huizen en appartementen dient bij aankomst een waarborgsom betaald te worden (contant). De borg wordt door de verhuurder of agent bewaard en in het algemeen bij vertrek aan u teruggegeven, onder aftrek van de eventuele bijkomende kosten of door u veroorzaakte schade. Ook kunnen extra noodzakelijke schoonmaakkosten in rekening worden gebracht als u de woning niet volgens afspraak heeft achtergelaten.

    Bij enkele huizen en appartementen wordt de borg na vertrek op uw rekening overgemaakt (laat in dergelijke gevallen uw rekeningnummer achter). Ook bij vertrek vóór het normale tijdstip (za. 8 - 10 uur) zal de borg soms aan u overgemaakt of nagestuurd worden.
    Voor uw vertrek mag de accommodatieverschaffer de inventaris van uw vakantieverblijf controleren.

    Het voldoen van de waarborgsom ter plaatse en het terugontvangen ervan is een zaak tussen verhuurder (eigenaar/receptie/lokale agent) en huurder. Topic Travel is niet aansprakelijk voor eventuele problemen die hieromtrent kunnen ontstaan.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Mag ik een huisdier meenemen? Heb ik daar documenten voor nodig?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    In de beschrijving van uw vakantiewoning staat vermeld of een huisdier is toegestaan. Is dit het geval, dan is één huisdier toegestaan. Eventuele bijzonderheden kunt u natuurlijk altijd met ons bespreken. Het spreekt voor zich dat huisdieren niet in zwembaden en op bedden en stoelen mogen.
    Een EU-paspoort voor uw huisdier is verplicht. Hiervoor raden wij u aan contact op te nemen met uw dierenarts. Het meenemen van een huisdier dient u altijd bij boeking aan ons op te geven.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Hoe laat kan ik in de woning?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    In het algemeen geldt de zaterdag als dag van aankomst en vertrek (wisseldag). De aankomsttijden liggen globaal tussen 16.00 en 19.00 uur. In uw gedetailleerde reisbescheiden staan de tijden vermeld die voor uw vakantiewoning gelden. De huurperiode wordt bepaald door deze tijden. Eerdere aankomst is vaak niet mogelijk i.v.m. het gereed maken van de woning. Later aankomen kan alleen in overleg met de verhuurder. In sommige gevallen zijn hier kosten aan verbonden.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Ik heb een vlucht geboekt waardoor ik pas laat aan ga komen. wat nu?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Geef de aankomsttijd gelijk aan bij boeking (of zodra de exacte aankomsttijd bij u bekend is). In overleg met de verhuurder/sleutelbeheerder wordt gekeken of aankomst op het door u aangegeven tijdstip mogelijk is. Houdt u er rekening mee dat er kosten gerekend kunnen worden voor een late aankomst. In een enkel geval zal een late aankomst niet mogelijk zijn en kunt u (in overleg) pas de volgende ochtend in de woning.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Wat doe ik als tijdens mijn vakantie iets niet naar wens is?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Als tijdens uw vakantie onverhoopt iets niet naar wens is, maak dit dan ten allen tijde kenbaar bij de contactpersoon ter plaatse (verhuurder/sleutelbeheerder). Kan hij/zij uw probleem niet verhelpen, neemt u dan contact op met Topic Travel (+31 (0)70 416 8 416).

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Hoe laat moet ik op zaterdag de woning verlaten?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    In het algemeen geldt de zaterdag als dag van aankomst en vertrek (wisseldag). Het vertrek dient meestal tussen 8:00 en 10.00 uur plaats te vinden. In uw gedetailleerde reisbescheiden staan de tijden vermeld die voor uw vakantiewoning gelden. De huurperiode wordt bepaald door deze tijden. Later vertrek is vaak niet mogelijk i.v.m. het gereed maken van de woning.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
Reisbescheiden
  • Wanneer ontvang ik het reisbescheidenpakket?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    U ontvangt de reisbescheiden ca. 2 weken voor vertrek. Mocht u al eerder naar uw vakantiebestemming afreizen, geeft u dit dan bij boeking aan. Wij zullen u de reisbescheiden dan iets eerder toe sturen (op voorwaarde dat de volledige betaling is voldaan).

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Waar bestaat mijn reisbescheidenpakket uit?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Enkele weken voor uw vertrek ontvangt u van ons de uitvoerige reisbescheiden, met o.a.:

    • Het adres van uw vakantiewoning en de naam van de sleutelbewaarder/verhuurder, die u wegwijs maakt en de sleutel overhandigt;
    • Een informatieboekje over uw vakantieland met talloze wetenswaardigheden;
    • Een goede routesuggestie naar uw bestemming;
    • Een gedetailleerde plattegrond en/of beschrijving van het laatste stukje zodat u geen meter fout rijdt;
    • Zeer gedetailleerde (gratis) wegenkaart(en) of atlas;
    • Uw vakantie-voucher;
    • Toeristische informatie over uw vakantiestreek (indien voorradig);
    • Resumé over afspraken en bijzonderheden over uw huis of appartement, zoals bedlinnen, eindschoonmaak, waarborgsom e.d. Zo is iedereen goed geïnformeerd, geen lastige discussies ter plaatse; een vakantie hoort zorgeloos te beginnen!

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Krijg ik een voucher?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    U ontvangt bij uw reisbescheiden een voucher. Deze dient u bij aankomst te overhandigen aan de verhuurder/sleutelbeheerder.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
Na terugkomst van vakantie
  • Ik wil graag meedoen aan de fotowedstrijd.

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Leuk! Win een voucher t.w.v. € 250 of € 50. Alle voorwaarden m.b.t. de fotowedstrijd, vindt u terug onder "fotowedstrijd".

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Ik wil graag meedoen aan de videowedstrijd

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Leuk! Win een voucher t.w.v. € 250 of € 100. Alle voorwaarden m.b.t. de videowedstrijd, vindt u terug onder "videowedstrijd".

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Hoe kan ik mijn enquête insturen?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    De enquête die u samen met uw reisbescheiden heeft ontvangen, kunt u ingevuld aan ons retourneren m.b.v. de daarvoor bestemde envelop. U betaalt geen portokosten.

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer
  • Hoe kan ik een voorboeking maken voor volgend jaar?

    Bekijk antwoord Verberg antwoord

    Wilt u volgend jaar terug naar dezelfde vakantiewoning of heeft u reeds een andere vakantiewoning op het oog voor de volgende keer, dan kunt u een voorboeking maken. Hoe gaat dit in z'n werk?

    • U kunt telefonisch een voorboeking maken via +31 (0)70 416 8 416.
    • Per mail ontvangt u een bevestiging van uw voorboeking. 
    • Medio december 2015 nemen wij contact met u op om u te informeren over ons nieuwe programma.
      ​U kunt daarna aangeven of u:
      • de voorboeking wilt omzetten in een definitieve boeking of
      • ​de voorboeking wilt annuleren.
    • Wilt u de voorboeking omzetten in een definitieve boeking? Dan ontvangt u van ons de definitieve boekingsbevestiging.
    • Wilt u de voorboeking annuleren? Dat kan dan geheel kosteloos. 

    Het spijt ons. Heeft u een suggestie om het antwoord te verbeteren?

    Annuleer